اقدامات لوفت هانزا برای مقابله با کرونا

این عنوان بیانیه هواپیمایی لوفت هانزا به مسافرانی است که می خواهند با پروازهای این شرکت به اقصی نقاط جهان سفر کنند . لوفت هانزا با درک شرایط موجود و پذیرفتن این واقعیت که ویروس کرونا عمیقاً بر صنعت حمل و نقل هوایی و گردشگری تاثیرگذار بوده است ، از مسافران هوایی می خواهد با رعایت توصیه های سازمان بهداشت جهانی و اطمینان به دستورالعمل های این شرکت سفر کنند.

در این بیانیه آمده است:

آیا می توان در زمان بیماری کرونا پرواز کرد؟ بله می توان زیرا هوا در هواپیما به اندازه کافی تمیز است. در کابین هواپیما از فیلترها، دستگاه های هواساز و سیستم های گردش هوا به صورت عمودی استفاده می شود. ما ویروس کرونا را بسیار جدی می گیریم، به همین دلیل روزانه با مسئولان و متخصصان در ارتباط هستیم و برای رفاه حال مسافران تصمیماتی را اتخاذ کرده ایم.

تدابیر احتیاطی برای محافظت از مسافران و خدمه به شکل مستمر در حال انجام است. کارکنان ما برای شرایط اضطراری آموزش دیدند و در صورت مشاهده فرد یا افراد مبتلا به ویروس کرونا اقدامات از پیش تعریف شده را بلافاصله انجام می دهند. ما با اداره های بهداشت عمومی و مراکز بهداشت محلی در ارتباط هستیم و موارد احتمالی (کووید-۱۹) را به آنها اطلاع می دهیم تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن از دیگران محافظت کنیم.

همه باید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهیم. دست های خود را به طور مرتب بشوییم، فاصله خود را با دیگران حفظ کنیم، هنگام سرفه یا عطسه از دستمال کاغذی استفاده کنیم و در غیر این صورت از بازو. همچنین اگر احساس کسالت دارید در خانه بمانید و هر روز شرایط خود را بررسی کنید.

* امیدوارم شرکت های هواپیمایی وطنی اقدام مشابهی برای اطمینان بخشیدن به مسافران ایرانی انجام دهند. بی شک در مجموعه فرودگاه ها و ایرلاین های ایرانی تلاش های مستمری برای قطع زنجیره ویروس کرونا در حال انجام است ولی اطلاع رسانی نادرست و ضعیف سبب شده افکار عمومی در جریان سلسله فعالیت های پیشگیرانه برای ممانعت از انتقال کرونا قرار نگیرند و نگرانی ها از سفر با هواپیما بیشتر شود.

لازم به یادآوری است تا لحظه تنظیم این مطلب، ستاد ملی مبارزه با کرونا از هموطنان خواسته تا عادی شدن شرایط در خانه ها بمانند و از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

© نوشته: محمدجواد نعمتی

منبع: ۲۰۲۰   Lufthansa Airline Statement

4 سال پیش

6 دیدگاه

  1. لوفتهانزا به مشتریهای خودش احترام میذاره ولی اینجا پول بلیط رو میخورن به هیچ بی بشریم جواب نمیدن

    1. باید مطالبه گر باشیم و از شرکت ها بخواهیم اینچنین باشند. ایرلاین ها به واسطه حضور مشتریانشان زنده هستند پس وظیفه دارند بهترین خدمات را ارائه دهند.

  2. آقا عرض ادب و احترام
    واقعا بین ایرلاین های ما و خارجی ها خیلی تفاوت وجود داره ما فقط به فکر سودآوری هستیم و اونا به فکر راضی نگهداشتن مشتری آلمانی ها نشون دادن میخوان مردمشون راضی باشن و از کرونا نترسن حتا اگه به قیمت ضرر و زیان خودشون باشه
    ببخشید وقت شمارو گرفتم
    دمتون گرم سایتتون خیلی خوبه
    مخلص شما مناجاتی

    1. از نظر قوانین و دستورالعمل ها واقعا تفاوتی بین هیچ کدام از ایرلاین های ایرانی با همکاران و رقبای خارجی وجود ندارد زیرا همه از قوانین مشخصی پیروی می کنند به جز مواردی که وابسته به قوانین ملی و محلی است. اما در مورد مشتری مداری با شما هم نظر هستم و قویاً معتقدم ایرلاین های ایرانی حتی بهترین شان در ارائه خدمات باکیفیت و تکریم مشتری فقط شعارهای زیبا می دهند و به صورت مصداقی ضعف های عدیده ای دارند. این ناشی از مدیریت های فرمایشی، عدم نظارت و مهمتر حمایت های ناقصی است که از پرسنل خود بعمل می آورند. به خاطر داشته باشید که احترام و تامین معیشتی پرسنل اثر مستقیمی بر مشتری مداری یک شرکت یا سیستم اقتصادی دارد.

    1. بعضی شرکت های هواپیمایی ایران این بیانیه را صادر کردند ولی به دلیل بدسلیقگی های اطلاع رسانی و معمولاً ساختارهای ضعیف مدیریتی آنطور که باید تاثیرگذار نبود و به اطلاع عموم نرسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *